Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to content Skip to footer

CRM evolueerde de introductie van het tijdperk van intelligente betrokkenheid

Gepubliceerd door: Catapult Systems

Digital Transformation, een belangrijke focus van succesvolle organisaties, bewijst zich een zakelijke noodzakelijk, omdat organisaties die niet met succes door de transformatie navigeren, verder achterblijven achter hun concurrenten. Digital Transformation beschrijft de herschikking van technologie en bedrijfsmodellen om digitale klanten te betrekken bij elk contactpunt in de levenscyclus van de klant. (Forbes) Het vereist dat bedrijven hun prioriteit op de digitale klant opnieuw concentreren en strategisch gebruik maken van vooruitgang in technologie zoals mobiliteit, data -analyse, sociale media, slimme apparaten en machine learning om de digitale klant intelligent te betrekken. Deze technologische vooruitgang is de standaard voor klantbetrokkenheid, die nu proactieve, gepersonaliseerde klantervaringen vereist om te betrekken. Verder moet deze houding worden toegepast op de manier waarop een organisatie ook omgaat met haar werknemers. Inzicht in deze imperatieve, Microsoft Dynamics CRM 2016 is ontworpen en ontwikkeld om organisaties in staat te stellen de uitdaging van digitale transformatie aan te gaan door deze kritische technologieën en vooruitgang op te nemen op manieren die de productiviteit van bedrijven en verkoop verhogen, en tegelijkertijd een meer proactieve en gepersonaliseerde ervaring bieden voor de klant en de werknemer.

Lees verder

Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Catapult Systems contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Catapult Systems websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.

Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com

Gerelateerde categorieën:

digital route logo
Lang: ENG
Type: Whitepaper Lengte: 7 pagina's

Meer bronnen van Catapult Systems